bronx delivey2 levelgif

   vasilakos anoigoume xiroskarpos2

 

 

ΝΕΑ
Typography

Το Pac-Man γίνεται 40 ετών το Σαββατοκύριακο και το παιχνίδι που ονομάστηκε σχεδόν από όλους Puck-Man έχει μια διαρκή κληρονομιά μέχρι σήμερα.

Εάν ο Pac-Man ήταν ένας πραγματικός άνθρωπος, τα γενέθλιά του θα έπεφταν ακριβώς στη μέση μεταξύ του Gen X και της γενιάς των Millennials - πιθανώς εξηγώντας γιατί το παιχνίδι συνεχίζει να προσελκύει και τα δύο είδη κοινού.

Αναπτύχθηκε από την ιαπωνική εταιρεία Namco, ο Pac-Man πούλησε 400.000 παιχνίδια σε arcades σε όλο τον κόσμο και πραγματοποίησε πωλήσεις 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 1990. Το παιχνίδι "πιστώνεται" με το πρωτοποριακό μη βίαιο παιχνίδι arcade, ανοίγοντας έτσι την αγορά σε νέους τύπους καταναλωτών - δηλαδή γυναίκες.

Το Pac-Man spin-off, κυρία Pac-Man, κυκλοφόρησε δύο χρόνια μετά το αρχικό παιχνίδι. Ήταν επίσης μια τεράστια επιτυχία και έφτασε στα κορυφαία 5 από τα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις arcade, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το διαδικτυακό περιοδικό US Gamer.

Η διαφημιστική εκστρατεία γύρω από το παιχνίδι περιελάμβανε τα πάντα, από τηλεοπτικές εκπομπές, τραγούδια για τον "πυρετό" Pac-Man, παίκτες που ανταγωνίζονται ποιος θα μπορούσε να τερματίσει το παιχνίδι ταχύτερα χωρίς λάθη και φυσικά αρκετές εκδόσεις. 

pacman2

 

e-max.it: your social media marketing partner

mbgif2

 

joinbanner2

eve topiki agora2

bronx delivey1

 

 

 

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->