ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Typography

Tα συγχαρητήρια για έναν Καρδιτσιώτη επαγγελματία διαβάσαμε σε Βlog για το μάρκετινγκ, την επιχειρηματικότητα, τις δημόσιες σχέσεις και την εξυπηρέτηση πελατών.

Πρόκειται για τον κ. Γιάννη Παπαγαλή και την «Δροσοσταλιά» στην όμορφη περιοχή της λίμνης Σμοκόβου. Χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανάρτηση:

drosostalia

 

«Πριν από λίγες ημέρες, ένας φίλος και εξαίρετος επαγγελματίας, ο ιδιοκτήτης της Δροσοσταλιάς, που είναι εστιατόριο-καφέ στη λίμνη Σμοκόβου, μου εξιστόρησε ένα περιστατικό που του έτυχε και το οποίο τον ανέβασε στα ουράνια. «Ήταν ένα γκρουπ που πέρασε τυχαία από την περιοχή – το εστιατόριο είναι κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, δίπλα σε μια σχετικά άγνωστη λίμνη. Ήταν μαζί με άλλα δύο φιλικά ζευγάρια. Απλώς μας ζήτησε επιπλέον γλυκό όταν ήρθε να πληρώσει και του είπα ότι μπορεί να φάει όσο θέλει. Τον πήγα, μάλιστα, και στην κουζίνα για να δει πώς το παρασκευάζουμε. Πήρε μια επιπλέον μερίδα γλυκού και μας ευχαρίστησε».

«Του έκανε, επίσης, εντύπωση η υποδειγματική εξυπηρέτηση και ότι τους κάναμε να νιώσουν οικεία παρά την πολυκοσμία που είχε εκείνη την ημέρα. Απλώς δείξαμε σε αυτό το ζευγάρι ότι και σε όλους τους επισκέπτες μας: ότι είναι ξεχωριστοί για εμάς». Προχθές λοιπόν, έκπληκτος ο ιδιοκτήτης της Δροσοσταλιάς έγινε αποδέκτης μιας χειρόγραφης (!) επιστολής, μέσω ταχυδρομείου, από αυτό το ζευγάρι, μέσα από την οποία εξυμνούσε τον ίδιο και το προσωπικό του για τη μοναδική εμπειρία που βίωσε.» Εν κατακλείδι, μπορεί η δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών να απαιτεί κόπο και προσπάθεια, ωστόσο, αν επιτευχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό, η ανατροφοδότηση που θα ληφθεί θα λειτουργήσει ευεργετικά, μεταξύ άλλων, για την ψυχολογία του προσωπικού και του ιδιοκτήτη. Όπως μου είπε και ο φίλος μου, «είναι από αυτά που μας κάνουν να ξεχνάμε τις καθημερινές δυσκολίες και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε»…

e-max.it: your social media marketing partner

mbgif2

 giovannis final orizontio 1